20 lis 2020

Wkrętarka akumulatorowa Dedra 18V

W dzisiejszym dniu przedstawię Wam wkrętarkę akumulatorową Dedra 18V. Dokładne oznaczenie modelu to DED7883-Li  Zapraszam do prezentacji gdyż w tym przedziale cenowym ( do 400zł) maszynka Dedry na pewno spełni Wasze oczekiwania- nie tylko amatroskie! U mnie w warsztacie około 4 lata - ani razu mnie nie zawiodła.


Wkrętarka Dedra świat narzędzi



Standardowo już u mnie - walizka zmęczona trochę remontami, ale wiecie, że narzędzia u mnie nie mają łatwego życia. Generalnie dobrze wykonana - wkrętarka mieści się bez większego problemu, to samo z baterią i ładowarką. Jest też miejsce na dodatkowe bity.


Walizka wkrętarki Dedra

Tutaj mamy rzut do środka walizki - jak wspomniałem wcześniej - wszystko ma swoje miejsce i nie trzeba upychać na siłę kabla do ładowarki:
Wkrętarka Dedra 7883-Li w narzedzia swiata

Akumulator Litowo-Jonowy o pojemności 1,3Ah i napięciu 18V  starcza na serio na długą i niezawodną pracę. Dla przykładu setki śrubek, wkrętów, pchełek w jednym suficie podwieszanym przykręci bez problemu na jednym ładowaniu. Zdarza się, że przykręci cały następny sufit i jeszcze się nie poddaje.

Akumulator do wkrętarki Dedra

Jakąkolwiek wkrętarkę chciałbyś kupić - to zachęcam Cię żeby miała baterie Litowo-Jonową i najlepiej jak ma te 18V. Próbowałem przedtem kilka różnych wkrętarek i dopiero wkrętarka Dedry służy mi tak dużo czasu. 

Akumulator wkrętarki Dedra podłączony do ładowarki

Ładowanie baterii zajmuję około 1 godzinę. Akumulator można ładować w dowolnej chwili nie martwiąc się o spadek pojemności. Do zestawu dołączony jest tylko jeden akumulator ( ale tak jak pisałem powyżej - jest wydajny) i powinien wystarczyć w większości prac. Przeglądałem internet i zapasowy akumulator to koszt około 170zł - jeśli więc na prawdę działasz takim sprzętem cały dzień, to kwota wydaje się niewygórowana zwłaszcza, że urządzenie jest na prawdę mocne.

Wkrętarka Dedra 18V w świecie narzędzi

Dedra wkrętarka w walizce



Ładowarka akumulatora wkrętarki Dedra

Akumulator wkrętarki w urządzeniu 7883-Li

Kilkunastostopniowy nastawnik mocy dokręcanych śrub inaczej zwany sprzęgłem wkrętarki :

Korpus wkrętarki Dedra 7883

Niedoceniona rzecz, a bardzo pomocna - lampka doświetlająca obszar pracy wkrętarki. 

Podświetlenie Dedra 7883


Korzystasz również z takiej wkrętarki na co dzień? Znasz lepszy model albo właśnie chcesz przesiąść z kiepskiego sprzętu na coś tej klasy? Proszę zostaw swój komentarz! 

Brak komentarzy: